[vc_row section_bg_color=”#ffffff”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام، رژیم‌ها و روش‌های بسیار متفاوت و مختلفی وجود دارد. بسیاری از این شیوه‌های لاغری می‌توانند عوارض و مشکلات فراوانی را نیز به همراه داشته باشند اما رژیم سه ساعته بهترین روش برای لاغری و کاهش وزن می‌باشد.

در این روش شما هیچ محدودیتی در خوردن نخواهید داشت فقط میزان وعده‌های غذایی خود را افزایش خواهید داد و میزان کالری دریافتی خود را محدود خواهید کرد. روش لاغری سه روزه برای افرادی که تحمل گرسنگی را در رژیم‌های لاغری ندارند می‌تواند بسیار مناسب باشد.

در این مطلب قبل در رابطه با رژیم روغن صحبت کردیم و در این مطلب قصد داریم تا هر آنچه لازم است درباره رژیم سه ساعته بدانیم، مطلبی بخوانیم.

 

رژیم سه ساعته

رژیم سه ساعته یکی از بهترین و کارآمدترین رژیم‌های لاغری می‌باشد که بسیار ساده و آسان بوده و همواره نتایج مطلوبی را برای کاهش وزن و تناسب اندام برای استفاده کنندگان از این رژیم به همراه داشته است.

این رژیم توسط کارشناس تناسب اندام جورج کروز تهیه و تدوین شده است. در این رژیم غذایی افراد باید در روز، 5 وعده غذایی میل کنند و فواصل این وعده‌ها باید سه ساعت باشد.

یعنی شما هر یک ساعت یک بار ملزم هستید که یک وعده غذایی میل کنید. شما در رژیم سه ساعته می‌توانید هر چه را که میل دارید استفاده کنید ولی باید دقت داشته باشید که میزان کالری دریافتی شما در طول روز نباید بیشتر از 1450 کالری باشد.

آقای کروز معتقدند در این رژیم غذایی خوردن وعده‌های غذایی کوچک به دفعات زیاد چربی سوزی بدن را افزایش داده و به تثبیت قند خون نیز کمک فراوانی می‌کند.

رژیم سه ساعته یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای لاغری و کاهش وزن می‌باشد و شما برای رسیدن به تناسب اندام دچار سختی و مشکل نخواهید شد و به دلیل محدود نکردن گروه خاصی از مواد مورد نیاز بدن عوارض و مشکلاتی را در طولانی مدت به همراه نخواهد داشت.

رژیم سه ساعته

قوانین و نکات مهم در رژیم سه ساعته

در رژیم سه ساعته نکات و قوانینی وجود دارند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا شاهد کاهش وزن خود باشید. قوانین حاکم بر رژیم سه ساعته شامل موارد زیر هستند.

– در مدت زمان یک ساعت پس از بیدار شدن صبحانه خود را میل کنید و بهترین زمان برای خوردن صبحانه ساعت 7 صبح می‌باشد.

– بعد از خوردن صبحانه به فاصله زمانی سه ساعت یک بار چیزی میل کنید.

– سه ساعت قبل از خواب از خوردن هر گونه غذایی خودداری کنید.

– حتماً به دریافت میزان کالری در وعده‌های غذایی خود توجه داشته باشید. شما در میان وعده مجاز به دریافت 100 کالری و 50 کالری دسر می‌توانید دریافت کنید و نهایت میزان مجاز کالری دریافتی شما 1450 کالری در هر کل روز می‌باشد.

رژیم سه ساعته

 

بایدها و نبایدها در رژیم سه ساعته

در رژیم غذایی سه ساعته شما هر نوع ماده غذایی را که دوست داشته باشید از جمله کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و شیرینی‌ها می‌توانید استفاده کنید و منع و محدودیتی برای رژیم غذایی ندارید.

ولی باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که شما از لحاظ دریافت کالری محدودیت دارید و باید کالری دریافتی شما مطابق با میزان مشخص و تعیین شده باشد 

در رژیم سه ساعته بیشتر استفاده از روغن زیتون بکر و روغن دانه کتان توصیه شده است. همچنین در رژیم سه ساعته ورزش توصیه و سفارش نشده است اما همان گونه که شما نیز می دانید انجام حرکات و فعالیت‌های ورزشی روند کاهش وزن را تسریع کرده و کمک فراوانی به کاهش وزن می‌کند.

در رژیم سه ساعته شما محدودیتی برای استفاده از کافئین و قهوه نخواهید داشت و خوردن 8 لیوان آب در طول روز نیز توصیه می‌شود. استفاده از این رژیم لاغری بسیار ساده و راحت بوده و برای تمامی افراد می تواند گزینه مناسبی برای کاهش وزن و تناسب اندام باشد و رژیمی سخت و مشکل نیست.

رژیم سه ساعته

منبع: Webmd

ترازو باشگاهی، قیمت ترازو باشگاهی، خرید ترازو باشگاهی، ترازو قد و وزن، خرید ترازو قد و وزن، قیمت ترازو قد و وزن، ترازوی قد و وزن، ترازو نفرکش، خرید ترازو نفرکش، قیمت ترازو نفرکش، ترازو سکا، قیمت ترازو وزن کشی، قیمت ترازو دیجیتال.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]