[vc_row section_bg_color=”#ffffff”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

رژیم و مکمل غذایی از مهمترین موضوعاتی هستند که افراد برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر خود، آنها را استفاده می کنند که یکی از این گروه نوجوانان می باشند.

برای اینکه فرزند شما از رژیم و مکمل های غذایی استفاده داشته باشد حتما بایستی با پزشک خود در ارتباط باشید و طبق دستورات او عمل کنید.

در مطلب قبلی در رابطه با رژیم میوه مطلبی یادداشت کردیم و در این مطلب قصد داریم تا به بررسی رژیم و مکمل برای نوجوانان بپردازیم.

رژیم و مکمل

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال رژیم های غذایی خاص و متفاوتی برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر خود هستند و به همین منظور نیز دست به هرگونه اقدامی می زنند که در بسیاری از مواقع این اقدامات نه تنها برای سلامتی مفید نیست بلکه در طولانی مدت می تواند آسیب های بسیار جبران ناپذیری را نیز به وجود بیاورد.

توجه داشته باشید که رژیم و مکمل های آن فقط در صورتی مورد تایید می باشد که کوچکترین ضرر را به بدن و سلامتی شما وارد نکند. در غیر این صورت به هیچ وجه سلامتی خود را به خاطر داشتن تناسب اندام زیبا فدا نکنید.

افراد بسیاری در گروه های سنی مختلف برای داشتن اندام زیبا و جذاب رژیم های گوناگونی را دنبال می کنند.

اگر شما نیز می خواهید در سال نو جذاب ترین اندام را داشته باشید و لباس مورد نظر خود را بپوشید می توانید با استفاده از برخی مکمل های غذایی و رژیم مناسبی اقدام به این کار کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید.

بسیاری از پزشکان گرفتن هرگونه رژیم را همراه با ورزش توصیه می کنند که این امر در لاغری سریع نقش مثبتی را دارد.

با ما همراه باشید تا در مورد یکی از گروه های سنی که علاقه زیادی را به رژیم و مکمل های آن نشان می دهند، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

رژیم و مکمل

رژیم و مکمل برای نوجوانان

رژیم و مکمل برای نوجوانانی که می خواهند در کمترین زمان به وزن ایده آل خود برسند بسیار متنوع می باشد. بسیاری از رژیم و مکمل هایی که برای نوجوانان ارائه می شود دو هدف بزرگ را دنبال می کند که عبارتند از: تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت آنها.

برخی از نوجوانان هستند که به دلایل زیادی دچار کمبود ویتامین هایی در بدن هستند که بایستی این مشکل برطرف گردد در غیر این صورت در بلند مدت مشکلات دیگری به وجود می آید.

بسیاری از والدین بدون مشورت با پزشک فرزند خود، برخی از مکمل های رژیمی را برای آنها خریداری می کنند که این موضوع بسیار خطرناک است و عواقب جبران ناپذیری دارد.

اگر فرزند شما می خواهد رژیم مورد نظر خود را بگیرد و از طرفی هم با مصرف مکمل های مربوط ویتامین مورد نیاز بدن خود را تامین کند، حتما بایستی زیر نظر پزشک خود این اقدامات صورت بگیرد.

چرا که توجه داشته باشید هیچ قرص و مکملی به سالمی و مفید غذایی که می خورید نخواهد بود. برای مثال ویتامین ث که از خوردن میوه ها به دست می آورید بسیار بهتر از خوردن مکمل های آن است و شما بایستی این اولویت ها و ترجیحات را در نظر بگیرید.

مکمل های ویتامین برای نوجوانان

از مهمترین مکمل های ویتامین برای نوجوانان می توان به موارد زیر اشاره کرد که می توانند در کنار رژیم و مکمل های خود آنها را در نظر گرفت:

–          اسیدهای چرب: برخی از اسیدهای چرب هستند که وجود آنها برای بدن الزامی است و نوجوانان بایستی آنها را دریافت کنند تا بتوانند خود را در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاوم کنند.

–          روی: روی نقش اساسی را در عملکرد ذهن و حافظه شما دارد. اگر روی در بدن شما به میزان مشخصی کاهش یابد بی شک قدرت یادگیری خود را از دست خواهید داد. کربوهیدرات ها می توانند مانع از جذب روی در بدن شوند و قدرت حافظه را کم کنند.

–          ویتامین ث: یکی از ویتامین هایی است که باعث شادابی و تسریع زخم های به وجود آمده در بدن می باشد و شما می توانید با مصرف روزانه یک عدد پرتقال تمام ویتامین ث بدن خود را تامین کنید.

–          منیزیم: یکی از مهمترین عنصرهایی است که نوجوانان بایستی در زمان رشد خود آن را در بدن داشته باشند. کمبود این عنصر در بدن منجر به بیش فعالی می شود و یا آن را تشدید می کند.

رژیم و مکمل

بهترین رژیم غذایی برای نوجوانان

یکی از رایج ترین سوالاتی که برای والدین در مورد رژیم و مکمل های غذایی به وجود می آید این است که چه رژیم و مکمل غذایی برای نوجوانان مفید می باشد؟

در پاسخ به این سوال بایستی گفت که برای انجام هر گونه رژیم و مکمل غذایی بایستی با پزشک خود در ارتباط باشید و توصیه ها و تجویزهای او را جدی بگیرید.

نوجوانان در مرحله ای از زندگی خود هستند که بدن آنها دچار تغییرات بسیار زیادی می شود و در عین حال رشد قابل توجهی دارند که این تغییرات نه تنها در بدن آنها صورت می گیرد، بلکه از لحاظ روحی نیز دچار تغییرات زیادی هستند و اگر از دستورات پزشک خود غافل بمانید بی شک مشکلات بسیار زیادی را بایستی متحمل شوید.

رژیم و مکمل

آیا رژیم و مکمل برای جوانان مضر است؟

در پاسخ به سوال آیا رژیم و مکمل برای جوانان مضر است؟ می توان گفت که رژیم و مکمل غذایی نمی توان جای واقعی میوه و سبزیجات و همچنین مواد غذایی را بگیرد.

به خصوص که نوجوانان در این برهه از زندگی خود تغییرات زیادی را در بدن خود دارند.

به همین دلیل توصیه می کنیم که به جای استفاده از مکمل های غذایی و انواع قرص ها از مواد طبیعی و سالم استفاده کنید و برای داشتن تناسب اندام ایده آل نیز می توانید به صورت مرتب روزانه به ورزش های مختلف بپردازید.

رژیم و مکمل

منبع: Health

ترازو باشگاهی، قیمت ترازو باشگاهی، خرید ترازو باشگاهی، ترازو قد و وزن، خرید ترازو قد و وزن، قیمت ترازو قد و وزن، ترازوی قد و وزن، ترازو نفرکش، خرید ترازو نفرکش، قیمت ترازو نفرکش، ترازو سکا، قیمت ترازو وزن کشی، قیمت ترازو دیجیتال.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]