[vc_row section_bg_color=”#ffffff”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

6 نکته برای نتیجه سریع در بدنسازی وجود دارد که توجه به هر کدام از این نکات می تواند سهم بسیار شگفت انگیزی را در داشتن زیباترین و جذاب ترین اندام داشته باشد.

از مهمترین نکات برای نتیجه سریع در بدنسازی می توان به استراحت کافی، جدی گرفتن تغذیه و افزایش تدریجی وزنه ها اشاره کرد.

در سری مطالبی که در رابطه با بدنسازی در سایت بررسی کردیم، از مطالب مهمی همچون برنامه بدنسازی، نحوه عضله سازی و ساخت عضله، این‌که بدنسازی نوجوانان به چه صورت باید باشد و آیا اصلا لازم است یا خیر، زمانبندی غذایی در بدنسازی، استفاده از موادی همچون کراتین و پروتئین در بدنسازی، چگونگی افزایش وزن و حجم و 15 نکته بدنسازی برای مبتدیان صحبت کردیم.

اما در این مطلب قصد داریم تا شما نیز با در نظر گرفتن 6 نکته برای نتیجه سریع در بدن سازی می توانید از جذاب ترین اندام مورد نظر خود بهره مند باشید.  

6 نکته برای نتیجه سریع در بدنسازی 

آیا شما نیز به دنبال نکات مهم برای نتیجه سریع در بدن سازی هستید؟ آیا می دانید که با رعایت برخی از مهمترین نکات در بدن سازی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از اندام بسیار شگفت انگیزی برخوردار شوید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا آخر مقاله همراهی کنید و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست بیاورید.

بدنسازی، امروزه یکی از مهمترین سرگرمی ها برای بسیاری از جوانان می باشد که افراد می توانند با رعایت برخی از مهمترین نکات در این حرفه، از اندام بسیار بی نظیری بهره مند شوند که از مهمترین 6 نکته برای نتیجه سریع در بدنسازی نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          به مرور وزنه های را سنگین تر کنید

–          قبل از کم آوردن ست را پایان دهید

–          جدی گرفتن تغذیه در قبل و بعد از تمرین

–          حتما در هر تمرینی حداقل دو ماهیچه درگیر شود

–          به هیچ وجه بیش از دو هفته را بدون اخذ نتیجه مثبت سپری نکنید

–          استراحت کافی را جدی بگیرید

هر کدام از 6 موارد ذکر شده سهم بسیار قابل توجهی را در رسیدن به اندام مورد نظرتان از فعالیت بدن سازی خواهد داشت که به همین جهت در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر کدام از نکات مذکور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

نتیجه سریع در بدنسازی

به مرور وزنه های را سنگین تر کنید  

یکی از مهمترین نکات در رسیدن به نتیجه بهتر بدنسازی، افزایش تدریجی وزنه ها می باشد به طوری که شما نبایستی سعی بر آن داشته باشید که در وهله ی اول بتوانید سنگین ترین وزنه را بلند کنید بلکه این امر را بایستی کم کم انجام دهید تا عضله ها و مکانیسم بدن شما تطبیق لازم را با وزنه های مختلف به دست بیاورد.

در نظر داشته باشید که رعایت نکردن به این امر می تواند خطرات بسیار حاد دیگری را نیز به دنبال داشته باشد. 

قبل از کم آوردن ست را پایان دهید

از دیگر نکات مورد توجه در حین فعالیت های بدنسازی می توان به پایان دادن به ست در زمان مناسب اشاره کرد به طوری که اگر احساس فشار و خستگی بسیار زیادی را در هر ست داشته اید می توانید قبل اینکه کم بیاورید، ست مورد نظر را پایان دهید و با کسب انرژی لازم دوباره ست را شروع کنید.

توجه داشته باشید که سلامتی جسمی و روحی از داشتن اندام جذاب تر بسیار مهمتر می باشد به همین جهت اول سلامتی خود را جدی بگیرید و سپس به فعالیت های بدن سازی بپردازید.  

جدی گرفتن تغذیه در قبل و بعد از تمرین: 6 نکته برای نتیجه سریع در بدنسازی  

جدی گرفتن تغذیه در اقدامات بدن سازی از مهمترین نکات برای دریافت نتیجه بهتر در بدن سازی می باشد که بایستی هر ورزشکاری به این موضوع توجه بیشتری را داشته باشد.

دریافت منظم آمینو اسیدها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها می تواند سهم بسیار شگفت انگیزی را در داشتن نتیجه بهتر از فعالیت های بدنسازی داشته باشد.

توجه داشته باشید که اگر بدن انرژی کافی را در اختیار نداشته باشد قطعا شما در هنگام انجام فعالیت های سخت به مشکل برخواهید خورد و این امر نیز مشکلات جسمی بسیار جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت به همین جهت توصیه می شود که حتما به تغذیه خود بعد و قبل از انجام هر فعالیتی دقت کافی را داشته باشید.

نتیجه سریع در بدنسازی

استراحت: 6 نکته برای نتیجه سریع در بدنسازی 

از دیگر مهمترین 6 نکته برای نتیجه سریع در بدن سازی، می توان به استراحت اشاره کرد که این مورد از حساس ترین و مهمترین موارد می باشد چرا که بدن بعد از انجام فعالیت های سنگین بدنسازی به شدت نیاز به ریکاوری و استراحت دارد و اگر نتوانید مدت قابل مشخصی را به استراحت بپردازید بی شک به مرور زمان باعث ضعیف و سست شدن عضله های بدن و مشکلات تنفسی بسیار شدیدی خواهید شد؛

بنابراین همیشه به یاد داشته باشید بعد از تمرین به قدر کافی استراحت داشته باشید.

منبع: Bodybulding

ترازو باشگاهی، قیمت ترازو باشگاهی، خرید ترازو باشگاهی، ترازو قد و وزن، خرید ترازو قد و وزن، قیمت ترازو قد و وزن، ترازوی قد و وزن، ترازو نفرکش، خرید ترازو نفرکش، قیمت ترازو نفرکش، ترازو سکا، قیمت ترازو وزن کشی، قیمت ترازو دیجیتال.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]